Bror, du är värdefull.

Jag tänker 7uuuuuktmycket, just nu på vilka underbara vänner jag har.
Nu tänker jag på Tulle, Anthony Bång.
Han är otrolig, jävligt rolig, ärlig & en av mina bästavänner.
Han gör en sak som jag verkligen älskar, är sig själv oavsett.
Han förstår verkligen mig.
Han går på dans & är sjuktbra på de. Han går också på teater (stavning). Han bryr sig inte om vad andra tycker om honom, eller säger. För han vet att han har underbara vänner som bryr sig om honom för han & inte för någon annan.
Han är värdefull för mig, han är som brorn jag aldrig fick.
| |
Upp

  • Tilda!

  • Detta är en svart&vit älskande tjej som skriver. Jag är Tilda & är YOLO'are, driver denna blogg, bor i Trelleborgs kommun & är 17år. Om du väljer den awesome'a vägen att följa min blogg får du se..
    Trams, skoj & bus.
    Foton, videor & musik.
    Kompisar, familj & random folk.

    Det är förbjudet att kopiera eller spara mina bilder eller texter utan mitt godkännande.