#Tags

SMINK OSV?
Använder du mascara? ALLTID
Använder du kajal? JA
Använder du brunkräm? neeeeeeej
Använder du rouge? neeeeej
Använder du idomin? neeeeeeej
Använder du läppglans? yepp
Använder du lipliner? neeeeeej
Plattar du håret varje dag? neeeeej
Använder du hårvax? neeeej, men vill ^^

HUMÖR?
Blir du sur för ingenting? Nope
Blir du lätt glad? Lättroad, hell yeah!
Skär du dig? Nej.
Skrattar åt ingenting? JA!

HUMOR?
Har du konstig humor? Jo.
Skrattar du åt någon som ramlar? Finns inget bättre!
Skrattar du ibland så att tårarna rinner? Hehe, ja.


SKOLAN?
Är du nöjd med din nuvarande klass? Nördklassen? Hellyeah
Har du blivit mobbad? Nej, skulle jag inte sagt
Brukar du för det mesta ha kul i klassrummet? Haha, auop
Har ni sudd krig på lektionerna? Inte längre..
Har läraren börjat gråta någongång pågrund av stökighet i klassrummet? Ja.

KOMPISAR?
Du har kompisar som betyder mer än livet? Ja<3
Har du kompisar som sviker? Skulle jag inte sagt nej.
Har du kompisar som är lika i sättet som du själv? Ohyes
Har du killkompisar?  Jadå.
Har du tjejkompisar? Jaa 

SKADOR?
Har du brytit ett ben? nej
Har du brytit en arm? nej 
Har du brytit nacken? nej
Har du brytit lilltån? nej 
Har blivit nerslagen? nej

INTERNET:
Har du msn? ja (används dock  inte)
Har du kamrat? nej haha
Är du medlem på hemsidor man har glömt bort? HAHAHAH JA"

 
T I L D A | |
Upp

  • Tilda!

  • Detta är en svart&vit älskande tjej som skriver. Jag är Tilda & är YOLO'are, driver denna blogg, bor i Trelleborgs kommun & är 17år. Om du väljer den awesome'a vägen att följa min blogg får du se..
    Trams, skoj & bus.
    Foton, videor & musik.
    Kompisar, familj & random folk.

    Det är förbjudet att kopiera eller spara mina bilder eller texter utan mitt godkännande.