PluggPluggPlugg!

Precis haft oförberett prov i franska! :o
Kommit på att jag måste plugga i franska! Klarade de lagom bra enligt mig faktiskt.. Men jag ligger bak i matte. Så jag ska ta hem so, matte och franska för att plugga som fan! Vet att jag knappt inte kan göra något åt mina betyg nu så ytänker inte försöka men vill bygga upp det lite. Betygen kommer snart.. Jag vet att de inte kommer att se bra ut, men jag har fan gjort mitt bästa, mer kan dem inte begära! Nu ska jag gå in på so:n och skriva analys om skillsässor. ;)
Mobil bloggning! | |
Upp

  • Tilda!

  • Detta är en svart&vit älskande tjej som skriver. Jag är Tilda & är YOLO'are, driver denna blogg, bor i Trelleborgs kommun & är 17år. Om du väljer den awesome'a vägen att följa min blogg får du se..
    Trams, skoj & bus.
    Foton, videor & musik.
    Kompisar, familj & random folk.

    Det är förbjudet att kopiera eller spara mina bilder eller texter utan mitt godkännande.