Helgen!

Fredag åkte jag till trelle somsagt med Elin, Becca och Tulle. Roooligt, testade flera sjukt fula klädesplagg, just for fun! Jag, becca och elin var sedan sjukt trötta när vi kom hem till Elin efter att ha ätit...klockan 20:00!! :o
Vi tittade då på "Snow white and the huntsman" inte så bra som jag trodde den skulle vara dock. Lördagsmorgonen började med att Elin och becca skriker "De har snööööat!" så jag vaknar. De var knappt något alls snö, but still. Vi gick ut, hade minisnöbollskrig. :D Runt tre kom jag hem, ''S'' kom strax efter fyra.Gick och mötte honom i A-town! Sedan satt vi där på en bänk och frön ihjäl! Inte min idé!!!! Mamma skullle till gästis så jag och ''S'' fick hela huset för oss själva. PARTYYY!!!! Vi satt och såg på film i sofan... Det hade börjat snöa som fan så vi gick ut lite, jätte mysigt.(y) runt 01:00 var vi ner bäddade i sängen, haha.  Jag somnade runt två, ''S'' runt fyra... Vaknade först runt nio väckte han, somnade igen, vaknade utav han, somnade sen vaknade jag igen på riktigt runt elva. Väkte honom och sedan gick vi och åt frukost. Efter vi ätit gick vi ut till snös, de hade snöat som FAN så vi hade snöbollskrig. Jag vann, utan tvivel! :) <3
Runt två åkte han hem, jag tog min data och satte igång film. Så nu fortsätter jag att titta på min film, Systrar i Jeans 2.
Imorgon skola... SUCK. 
Pusshej!
T I L D A | |
Upp

  • Tilda!

  • Detta är en svart&vit älskande tjej som skriver. Jag är Tilda & är YOLO'are, driver denna blogg, bor i Trelleborgs kommun & är 17år. Om du väljer den awesome'a vägen att följa min blogg får du se..
    Trams, skoj & bus.
    Foton, videor & musik.
    Kompisar, familj & random folk.

    Det är förbjudet att kopiera eller spara mina bilder eller texter utan mitt godkännande.