Bra start på dagen...

Jag ska inte duscha på morgonen när de finns snö ute. Mitt hår fryser till is! Haha, inget överdriv! Becca trodde inte mig när jag sa det, när jag kom in i bussen visade jag henne och hon bara ''oj!'. Jag kan filma när mitt hår blir fryst! omg. Första timmen blev hålltimme från musiken. Ingen luciaträning idag så hade so. På bilden visade jag Mats min bild jag gjort på Essi's skola, han tyckte den var sjukt snygg! Ska göra en sån en dag när vi har fribild. Vi fick en rolig uppgift på bilden. Vi ska fotografera något sedan redigera. Enklaren än så blir de inte. Vet redan vilken bild jag ha ta, min header bild fast med annan redigering. Sista timmen skulle vi ha studietorg men istället hade vi oförberett musikprov... Kunde typ inget. JO, sista frågan ''Ser du cool ut när du skriver provet? JA NEJ vet inte'' JA! hellyeah skrev jag ! sen slutade vi :D
Mobil bloggning! | |
Upp

  • Tilda!

  • Detta är en svart&vit älskande tjej som skriver. Jag är Tilda & är YOLO'are, driver denna blogg, bor i Trelleborgs kommun & är 17år. Om du väljer den awesome'a vägen att följa min blogg får du se..
    Trams, skoj & bus.
    Foton, videor & musik.
    Kompisar, familj & random folk.

    Det är förbjudet att kopiera eller spara mina bilder eller texter utan mitt godkännande.